Suportul telefonic este 10-18.
Orice intrebare ai avea, stim ca nu poate astepta. Apeleaza serviciul Suport 10-18! Un consultant asteapta sa iti preia apelul in intervalul orar 10-18 de luni pana vineri.
Motor Barca Termic Tohatsu 9.8 cai 4 timpi Cizma Scurta 38.10cm
Istoria productiei de motoare Tohatsu dateaza inca din anul 1922, cand au inceput cercetarea si dezvoltarea unui mic motor pe benzina, care a fost o premiera in Japonia pentru acea perioada. Motoarele Tohatsu au fost instalate in diverse produse pentru pietele din intreaga lume cum ar fi: barci de pescuit, vehicule pentru zapada, pompe submersibile, etc. In anul 1956 Tohatsu a produs primul motor outboard, o masinarie racita cu aer de 1.5CP. De atunci, inginerii Tohatsu au reusit cresterea constanta a brandului prin dezvoltarea produselor marine, cum ar fi motoarele in patru timpi. In timp ce alte companii au experimentat tehnologii ce s-au dovedit a fi nesigure, specialistii Tohatsu au ales fabricarea motoarelor in 4 timpi, oferind motoare foarte fiabile, puternice si economice potrivite pentru barcile de astazi.
De neegalat in clasa sa, modelul Tohatsu de 9.8CP in patru timpi a stabilit un standard ridicat in gama motoarelor termice. Acest motor usor) dispune de caracteristici incontestabile ale unui adevarat campion marin. Motorul de 9.8CP este usor chiar si cand are plinul facut cu combustibil si in acelasi timp ofera o putere mare, fara a compromite insa niciodata perfomanta si fiabilitatea. Are o gama larga de caracteristici, care de obicei se gasesc doar la motoarele mai mari si mai scumpe. In categoria de 9CP - 10CP, producatorul Tohatsu s-a dovedit inca o data unul dintre lideri in producerea motoarelor in 4 timpi.
Acest motor de 9.8CP este proiectat cu cele mai inovatoare sisteme printre care si Air-Intake System (sistemul de admisie a aerului proiectat de Tohatsu dispune de un amortizor de aer de mare volum, pentru a asigura pornirea motorului si pentru a suprima zgomotul de admisie a aerului in timpul functionarii motorului), Wide Anti-Cavitation Plate with Trim Tab (placa larga impiedica in mod eficient elicia sa nu produca fenomenul de cavitatie, iar trimul larg ofera o manevrare a directiei fara efort la viteze mai mari, oferind in acelasi timp protectie impotriva coroziunii).
Echipat maner de transport, motorul este usor de ridicat si plasat in locul dorit, iar multiplele pozitii de inclinare asigura montarea motorului in functie de cerintele barcii. Motorul in patru timpi, de 9.8CP cu doi cilindri, genereaza destula putere pentru toate barcile de mici dimensiuni (putand fi folosit si ca motor de rezerva pentru ambarcatiuni mai mari).
Caracteristici:
Tip motor: 4 timpi, OHV Capacitate cilindrica: 209cc Cilindri: 2 Alezaj x Cursa: 55x44mm Alimentare: carburator Putere maxima: 9.8CP Plaja acceleratie maxima: 5000 - 6000 RPM Pornire: sfoara sau electrica Tiller Handle Capacitate rezervor: 12L extern Sistem de aprindere: P.E.I Raportul de transmisie: 2.08: 1 Capacitate ulei: 800ml Digital CD Ignition System Start In Gear Protection Thermostat Controlled Cooling System Avertizare presiune ulei Greutate: 37kg Comanda: la mana Reglaj trim: Trim si Tilt manual Racire: sistem de racire cu apa controlat prin presiune